loading...
خانوادگی
پارسا بازدید : 5 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)
به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید که این روزها در اردوی تیم ملی کشور خود قرار دارد در مصاحبه ای با Telefoot بار دیگر شایعات ماه های گذشته پیرامون انتقالش به تیم های آرسنال و منچستریونایتد را تکذیب کرد.

هیچ مذاکره ای برای ترک رئال مادرید و پیوستن به باشگاه های دیگر نداشتم. من در بهترین تیم دنیا حضور دارم و می خواهم به کارم در این جا که واقعا در آن خوشحال هستم، ادامه دهم.

وی سپس پیرامون شرایط خود در ماه های اخیر نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت:

گمان کنم که نزدیک به چهار ماه پیش بود که به صورت منظم و کامل برای رئال به میدان رفتم. پس از آن به علت مصدومیت ها در بازی های کمی به میدان رفتم، اما حالا آمادگی خود را به دست آورده و احساس می کنم قدم به قدم به شرایطز آرمانی نزدیک می شوم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان راجع به سایت ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 1,021
  • کدهای اختصاصی