loading...
خانوادگی
پارسا بازدید : 2 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر هند ضمن خوش آمدگویی به خبرنگاران ایرانی و هندی حاضر در کنفرانس اظهار کرد: شش، هفت سال پیش در کنار گوتیا، ستاره فوتبال هند آکادمی منچستریونایتد را در هند راه اندازی کردیم. فوتبال در هند رقیب بسیار سرسختی به نام کریکت دارد اما با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام گرفته رشد خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به دو بازی گذشته ایران گفت: بازی اول برابر ترکمنستان دیدار سختی بود چرا که آخر فصل بود و ما هم اشتباهاتی را مرتکب شدیم و نتوانستیم از موقعیتهایمان استفاده کنیم. در بازی برابر گوام نیز تلاش کردیم تاکتیکمان را به حریف دیکته کنیم و بازی خوبی انجام دادیم. اکنون نیز امیدواریم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. البته هند هم تیم خوبی شده و در بازی برابر عمان تنها داور روز خوب نداشت اما هند عملکرد خوبی از خود ارائه کرد.

کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که ناظر بازی اعلام کرده در صورت بارش باران به تیم ایران و هند اجازه تمرین بر روی زمین اصلی را نخواهد داد، گفت: اگر امروز باران ببارد، این موضوع حتما تصمیم خوبی خواهد بود. البته باید هر دو تیم از شرایط برابر برخوردار باشند چرا که حفظ کیفیت زمین و لذت تماشاگران از بازی فردا اهمیت زیادی دارد. البته این تصمیم خارق العاده ای نیست که چرا در دو جام جهانی قبلی این اتفاق افتاد. در جام جهانی ۲۰۱۰ روز قبل از بازی پرتغال و برزیل اجازه تمرین در زمین اصلی به ما داده نشد.به ادامه مطلب بروید

او درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم ایران اظهار کرد: در حال حاضر بازیکنان جوان فرصت کسب تجربه از بازیکنانی چون آندو، سید جلال حسینی، پژمان منتظری و خسرو حیدری به عنوان بازیکنان با تجربه ای که طروات و نشاط بازیشان را حفظ کردند، خواهند داشت. اگر این بازیکنان را نداشتیم امکان جلو رفتن تیم نبود و در حقیقیت این بازیکنانی که نام بردم روحیه جوانی تیم ما هستند. بازیکنان دیگر که به لحاظ عددی جوان هستند باید از این بازیکنان الگو بگیرند.

کی‌روش افزود: این دوران انتقالی و تصمیمهای استراتژیک می تواند مانند همه قسمتهای زندگی خطرناک باشد. وقتی شما سه ساله هستید و تازه می خواهید در جاده زندگی قدم بردارید، ممکن است بارها زمین بخورید اما به کارتان با استفاده از تجربیات ادامه می دهید. فوتبال هم همینطور است اما ما داریم این کار را در وسط رقابتهای انتخابی جام جهانی انجام می دهیم و ممکن است این موضوع خطرناک باشد. بعضی از بازیکنان ما اکنون ۳۵، ۳۶ سال سن دارند و شاید در وسط مسابقات اعلام بازنشستگی کنند یا خدایی ناکرده مصدوم شوند و ما از آن طرف بازیکنان جوانی را در اختیار داریم که تجربه ندارند. بنابراین باید تعادل را بر قرار کنیم. هم باید خوب کار کنیم، هم دعا تا کارها به خوبی پیش برود. در نهایت باید بگویم که مهمترین مطلب اطمینانی است که به کارمان و بازیکنان مان داریم و مطمئن هستم کاری که در پیش گرفته ایم درست است و امیدوارم خداوند هم به ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که از بازی فردا چه توقعی دارید، با اشاره به صحبتهای آندرانیک تیموریان گفت: توقع داریم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. توقع دارم که بازیکنانم بجنگند و بیشتر بدوند تا بعد از ۹۰ دقیقه با سر بالا به رختکن بیایند. مهمترین موضوع این است که از بازی لذت ببرند. ما برای تیم هند احترام زیادی قائل هستیم. در فوتبال اسمها اهمیتی ندارند. وقتی بازی شروع می شود شما یازده بازیکن روبه روی خود می بینید و حتما سرمربی هند برای بهترین عملکرد تیمش را به میدان می فرستد.

خبرنگاری از کی روش پرسید آیا دغدغه به لحاظ بازیکن دارید؟ که سرمربی ایران گفت: خیر، من به بازیکنانم اطمینان کامل دارم.

کی روش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه کانتیراوا هم گفت: برای ما مشکلی نیست و در ایران به این نوع زمینها عادت داریم. من در اینجا باید به یک مطلب اشاره کنم. عشق و علاقه مردم ایران به فوتبال خاص است و در فوتبال آسیا بی نظیر است. من باید این موضوع را بگویم تا همه آسیا از آن مطلع شوند. بازیکنان من هم از سختیها اطلاع دارند و از این چالشها لذت می برند.

سرمربی ایران در پاسخ به این سوال که فوتبال ایران چه کاری انجام داده که مدتهاست در صدر رده بندی برترین تیمهای آسیایی قرار گرفته، گفت: این موضوع خوشحال کننده ای برای ماست اما جایگاه ایران در توسعه فوتبال و فوتبال پایه در رتبه نخست قرار ندارد. ژاپن، کره جنوبی و استرالیا شایستگی بیشتری در رده بندی دارند. البته فوتبال ایران پتانسیل این را دارد که با کشورهای بزرگ وارد چالش شود. البته منظور من آلمان یا برزیل نیست اما می تواند به چالشی برای رسیدن به سطح اروگوئه، یونان، سوئد و دانمارک برسد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، این نشست حاشیه هایی هم داشت. ابتدای مجری نشست خبری تیم ایران را \"غول فوتبال آسیا\" خواند.

همچنین در اواسط این نشست برای لحظاتی برق سالن قطع شد اما سریع مشکل برطرف شد.

پارسا بازدید : 1 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)
ورزشکار ثروتمند سال 2015 (دستمزد ها از ژوئن 2014 تا ژوئن 2015 محاسبه شده است- منبع: فوربس)
10-کوبی برایانت49.5 میلیون دلار
9-تایگر وودز50.6 میلیون دلار
8-فیل میکلسون50.8 میلیون دلار
7-کوین دورانت54.2 میلیون دلار
6-لبران جیمز64.8 میلیون دلار
5-راجر فدرر67 میلیون دلار
4- لیونل مسی73.8 میلیون دلار
3- کریستیانو رونالدو79.6 میلیون دلار
2- مانی پاکیائو160 میلیون دلار
1- فلوید می ودر300 میلیون دلار
پارسا بازدید : 0 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

ماریو گوتسه در بازی آخر آلمان که با پیروزی 3-1 برابر لهستان به پایان رسید، 2 گل به ثمر رساند و نمایش خوبی از خود نشان داد. توماس مولر، مهاجم گلزن تیم ملی آلمان معتقد است که می داند چرا هم تیمی اش در آلمان موفق تر از بایرن مونیخ است.

به نقل از Fussballeuropa، توماس مولر در مصاحبه ای با بیلد گفت:

وقتی که از شما مدام برای نمایش های خوب در باشگاه سوال می شود، این قطعا برای شما آسان نخواهد بود.

این درحالی است که ماریو گوتسه در مصاحبه ای با بیلد گفته بود:

این که شما حس اعتماد به نفس را داشته باشید خیلی خوب است. وقتی من با تیم ملی هستم، همیشه احساس راحتی می کنم

پارسا بازدید : 6 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)
به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید که این روزها در اردوی تیم ملی کشور خود قرار دارد در مصاحبه ای با Telefoot بار دیگر شایعات ماه های گذشته پیرامون انتقالش به تیم های آرسنال و منچستریونایتد را تکذیب کرد.

هیچ مذاکره ای برای ترک رئال مادرید و پیوستن به باشگاه های دیگر نداشتم. من در بهترین تیم دنیا حضور دارم و می خواهم به کارم در این جا که واقعا در آن خوشحال هستم، ادامه دهم.

وی سپس پیرامون شرایط خود در ماه های اخیر نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت:

گمان کنم که نزدیک به چهار ماه پیش بود که به صورت منظم و کامل برای رئال به میدان رفتم. پس از آن به علت مصدومیت ها در بازی های کمی به میدان رفتم، اما حالا آمادگی خود را به دست آورده و احساس می کنم قدم به قدم به شرایطز آرمانی نزدیک می شوم.

پارسا بازدید : 7 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)
علی کفاشیان در مورد جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت:

تصمیماتی در این جلسه گرفته شد که خود مسئولان سازمان لیگ درباره این جلسه توضیح خواهند داد. در خصوص تیم‌های بدهکار تصمیماتی گرفته شد و اینکه تیم‌های بدهکار دسته‌های پایین‌تر باید تکلیف خودشان را مشخص کنند و باید بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند.

وی در خصوص سفر امشب خود به هلند گفت:

دیداری با رئیس فدراسیون هلند و آلمان در خصوص همکاری‌های مشترک خواهیم داشت تا بتوانیم در زمینه تیم‌های ملی با هم همکاری متقابل داشته باشیم. همچنین قرار است ما نیز از آنها دعوت کنیم تا به ایران بیایند.

نامه‌ای به نظام وظیفه زده شده است، گفت:

من نامه‌ای ندیدم اما قطعا ما تابع مقررات نظام وظیفه خواهیم بود

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که دیدار دوستانه ایران و آلمان چه زمانی قطعی می‌شود، گفت:

هنوز این مسئله قطعی نشده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که آنها دارند و خواسته‌ای که ما داریم، دوست داریم که بازی در ایران باشد. با کارلوس کی‌روش صحبت کردم و او موافق است که بازی‌هایی با این کشورها برگزار کنیم ضمن اینکه نماینده‌ای از آنها برای اسپانسرینگ این دیدار صحبت‌هایی با ما انجام داد اما هنوز قطعی نشده است.برید ادمه مطلب

کفاشیان در مورد دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل ایتالیا تصریح کرد:

با فدراسیون ایتالیا نیز به دنبال همکاری متقابل در زمینه تیم‌های ملی هستیم اما برای انجام بازی دوستانه مبلغ درخواستی آنها بالا بود و برای ما صرف نمی‌کرد. حرف ما این است که نباید به این نوع بازی‌ها تجاری نگاه کنند و نگاه‌ها می‌تواند بازی خیرخواهانه و یا دوستانه باشد، چراکه نمی‌توانستیم از طریق اسپانسر پول آنها را دربیاوریم. ما از آنها می‌خواهیم حتما به دنبال مسائل تجاری از دیدار دوستانه مقابل ایران نباشند. بنابراین از تیم‌ها می‌خواهیم که بازی‌های اینچنینی به صورت درآمدی نگاه نکنند البته برخی تیم‌ها تمایل دارند که به دید فنی بازی دوستانه برگزار کنند.حتی در صحبتی که با نماینده فرانسه هم داشتیم آنها به انجام بازی دوستانه تمایل نشان دادند. فکر می‌کنم وقتی با چند کشور مذاکره می‌کنیم بتوانیم حداقل با یکی از آنها بازی دوستانه داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید گفت:‌

تیم امید روز گذشته با یکی از تیم‌های هلند بازی داشته و قرار است یکی از بازی‌های این تیم را نگاه کنیم.

به نقل از تسنیم، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه به بازیکنان تیم امید 500 یورو پول داده شده است و این مسئله ممکن است باعث ناراحتی کارلوس کی‌روش شود که چرا به بازیکنان بزرگسال پاداشی داده نمی‌شود، گفت:

بازیکنان تیم ملی بیشتر از این مبلغ می‌گیرند. بازیکنان امید هم تقریبا ملی هستند و آنها تلاش و انگیزه می‌خواهند.

کفاشیان در خصوص اینکه علی‌اکبر محمدراده رئیس کمیته اخلاق اشکان دژاگه و سردار آزمون را به دلیل خالکوبی به کمیته اخلاق دعوت کرده است، افزود:

من موافق این موضوع نیستم چون بازیکنان ما برای تیم ملی بازی می‌کنند این کار درستی نبوده و اگر تخلفی بوده است نباید رسانه‌ای می‌شد.  پیش از این به بازیکنان گفته شده بود که روی خالکوبی‌های خود را بپوشانند اما این زمان برای وقتی بود که بازیکنان ملی‌پوش ما آن را نمی‌دانستند. ما نمی‌توانیم جلوی بازیکنان موثرمان را بگیریم و از تیم ملی کنار بگذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در باره اینکه آیا برای حل مشکل سربازی بازیکنان ملی‌پوش

پارسا بازدید : 6 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

دی بروین در همان دقیقه هشت دروازه قبرس را باز کرد اما داور اعلام آفساید کرد. او لحظاتی بعد نخستین موقعیت رسمی بازی را روی پاس هازارد ایجاد کرد و از دست داد. در حوالی دقیقه بیست همکاری دی بروین و ناینگولان به ضربه ای انجامید که از سوی دروازبان قبرس دفع شد. در دقیقه سی قبرس برای نخستین بار پیش آمد و روی پاس سوتیریو به ماکریس صاحب موقعیت شد اما نتوانست از موقعیت با وجود آمده استفاده کند. در دقیقه 40 همکاری بنتکه، ناینگوبان و هازارد باز هم به دی بروین رسید، اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب دروازبان همراه شد. 

بلژیک که در نیمه دوم اوریگی را جانشین بنتکه کرد، نخستین موقعیت خود را در دقیقه 60 ایجاد کرد. شوت ناینگولان در حالی که در دو جناح دی بروین و هازارد را داشت به بیرون رفت. کرنر دیگری در دقیقه 68 ارسال شد اما ضربه سر ورمالن به بیرون رفت. کورتوا توپ را با دست برای ویتسل پرتاب کرد اما توپ در میانه راه به حریف رسید. ضربه لابان به جای اینکه توپ را پاس دهد، شوت زنی کرد اما ضربه وی راهی به دروازه نیافت. سرانجام در دقیقه 84 هازارد، روی همکاری خوب دی بروین و مرتنز توانست قفل دروازه را بگشاید. 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان راجع به سایت ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 1,044
  • کدهای اختصاصی